بهترین مقاصد برای کسانی که میخواهند تنها سفر کنند
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

شنبه 8 شهريور 1399
ن : بنفشه

بهترین مقاصد برای کسانی که میخواهند تنها سفر کنند

تنها سفر کردن میتواند مزایای بسیاری داشته باشد از جمله اینکه به شما کمک میکند تا استقلال بیشتری داشته باشید و خودتان را بیشتر و بهتر شناخته و به علایق خود پی ببرید .بعنوان مثال ممکن است تشخیص دهید  که عاشق آشپزی و یا کوهنوردی و یا هر نوع فعالیت مورد علاقه دیگری هستید.

دراینجا ما فهرستی متنوع از کشورهایی را تهیه کرده ایم که میتواند به شما درتصمیم گیری و انتخاب یک مقصد گردشگری امن برای سفرهای انفرادی تان کمک نماید. خواه بدنبال کشف فرهنگ های جدید و یا شرکت در یک مراسم اجتماعی باشید و یا در پی سپری نمودن لحظاتی در دامان طبیعت و …بطور قطع سفر انفرادی چیزی است که دست کم حداقل یکبار در زندگی تان تجربه نمایید.تنها سفر کردن تجربه ای متفاوت و منحصر بفرد میباشد.

از جنبه های مثبت تنها سفر کردن میتوان به افزایش اعتماد به نفس و تکیه کردن بر خود و نیز تجربه رویایی با افراد مختلف اشاره کرد .

در طی سفرتان شما با افراد مختلفی روبرو میشوید که هر کدام اخلاق و روحیات خاص خود را دارند. این برخوردها به شما کمک می‌کند تا هوش هیجانی و اجتماعی خود را در طول مدت زمان این سفر تقویت کنید. این تجربه و به تبع آن به دست آوردن این نوع از هوش و توانایی مانند ابزار قدرتمندی است که تا آخر عمر به کارتان می‌آید.

فهرستی که ارائه کردیم بر اساس آخرین آمار کشورهای امن در سال ۲۰۲۰ می باشد.از اقامت در استکهلم در سوئد تا  مکاشفه در آئین های فکری و فلسفی سامورائیان در کیوتو!

این مقاصد برای گردشگرانی که میخواهند تنها سفر کنند و بدنبال افزایش آگاهی و بینش خود در زندگی هستند بسیار ایده آل می باشد. با مجله سفر و گردشگری سفرانه همراه باشید:

۱-استکهلم ،سوئد

سفر تنها استکهلم سوئد

۲-لندن،انگلستان

سفر تنها لندن

۳-کیوتو،ژاپن

 

کیوتو سفرانه

۴- بالی ،اندونزی

 

تنهایی به سفر رفتن

۵-ملبورن،استرالیا

 

سفرانه ملبورن

۶- نیوزلند

نیوزلند

۷-آمستردام،هلند

بهترین مقاصد سفر تنهایی

 

در انتها شایان ذکر است که سفر تنها الزاما تنها راه برای رسیدن به یک زندگی بهتر نیست و هر فردی می‌تواند این مهارت‌ها و تجربه‌ها را در هرجای دیگری کسب کند. اما سفر تنها به گونه‌ای رشد ذهنی و احساسی هر فرد را سریع‌تر می‌کند که هیچ فعالیت یا برنامه‌ی دیگری نمی‌تواند با آن برابری کند.

سفر تنها پذیرش شما را نسبت به اتفاقات جهان پیرامون‌تان بیشتر کرده و از شما انسانی دوست‌داشتنی‌تر و پایدار خواهد ساخت. بنابراین دفعه‌ی بعد که قصد مسافرت داشتید به سفر تنها هم فکر کنید.

بدون شک تجربه‌های جدید و کشف توانایی‌هایی که پیش از این در خود سراغ نداشته‌اید شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

منبع: سفرانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.